lördag 23 februari 2013

Phuket


Efter en lång flygresa på 11 timmar och en timmes försening innan vi kom iväg är vi äntligen på plats! Att flyga på natten är ju rätt smart så man kan sova och vipps vara framme (tror man....) Trånga säten, kallt så jag frös hela tiden (och blev ännu mera förkyld...) och en timmes sömn var väl inte en sån bra början... Sedan fattar jag inte det där att servera middag 01.00 på natten .... -Vi börjar med barnen sa dom, och vilka barn är vaken 01 och vill ha mat?

Men väl på plats har vi det härligt! Nu ska vi snart äta middag (6 timmar +) Vår lägenhet ligger på bottenplan så barnen springer ut o in själva och Jane har badat 5 timmar idag. Havet ligger bara några meter i från. Julia är lite småtrött efter den stora tidsomställningen.
Jag har tagit massa fina bilder som jag ville visa dig, men tyärr får jag inte över dom på min dator!? Ska försöka senare ...


I dag känns det som min sista febriga dag .....
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar