onsdag 6 februari 2013

Ny bebis ....


Tog en fika på morgonen med min fina vän Paula på Mocco.



SÅ glad för hennes skull: Hon ska få en liten bebis i sommar:-)! Sitt 3:je.  ÅÅÅ jag kan känna lite "vill också" men när tanken omvandlas till känsla känner jag: Gud vad jobbigt att börja om! Nu när allt blivit så mycket"lättare".
Bebisar är ju de mest fantastiska som finns! Så söta, goa, lukten och allt. Men när de sätter igång och efter ett antal sömnlösa nätter och skrik, ont i magen, såriga bröstvårtor och då kräk på halsen och dreggel på sina kläder blir en "vardag"...
När man tänker tillbaka så känner jag mig väldigt nöjd som det är.. HiHi



I dag är "varannandags promenaden" och jag har inte kommit iväg än. Det snöar utanför fönstret och det blåser. Känner mig inte så motiverad... Vad ska jag göra? Hoppa över? Bara idag....
NEJ, sluta nu !! Ut och GÅ! Kommer att ångra mig annars .... OK!


Ses sen:-)



1 kommentar:

  1. När jag ser en stor graviditetsmage så kan jag känna suget efter att vara gravid, men flera barn vill jag inte ha :-)
    Sedan kommer jag ihåg hur jag mådde 80% av tiden under mina graviditeter och då sansar jag mig haha

    SvaraRadera