onsdag 13 februari 2013

Modell ...


Livet är bra märkligt!? Det enda vi vet är att vi inte vet något om vår framtid .... Läskigt, bra, härligt, synd? Vi tycker alla olika! Jag kan tycka att det är lika bra,,,,, Men det är JAG!

I dag var jag på ett mycket trevligt möte. Jag ska trycka nya visitkort och där ska stå modell :-) ....


Jag har blivit tillfrågad och kommer inom kort finnas med i registret på Ladies Team, spännande och väldigt roligt!
Så om du vill ha modeller, Make-up/hår artister kontakta Ylva Stabbing HÄR och fråga efter mig .....


Du kommer bli så trött på mig, jag kommer synas, höras och vara överallt samtidigt ..  Jag har en vecka på mig att träffa en fotograf och fixa några "bra bilder", och självklart kommer det ordna sig!

I dag är jag possitiv, glad. lika bra! Jag är inte helt nöjd med mitt utseende. Konstigt det där.... Ibland när man ska iväg på något "fint, viktigt" och vill se lite bättre ut än normalt så går det bara inte! Hur man än gör blir allt bara fel. Håret vill inte, färgen på läppglanset är inte alls som det brukar vara. Ögonen småsvider och ser inte riktigt vaken ut mm mm.  Och IBLAND när man vaknar, ska absolut inte göra något (på sin höjd gå på dagis, handla, städa) så är man bara snygg?! Håret är så där som man bara skulle vilja ha det för alltid. Man ser pigg, glad och frisk ut /UTAN att göra något alls.  ..... Då brukar jag tänka: Nu minsann går det se bra ut ....!? Men vad hjälper det...


Nu ska barnen hämtas, ses senare!

Kin







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar