måndag 25 februari 2013

marknad ...

Hej min vän!
Hoppas du mår bra och har en bra måndag. Här e dagen slut...
Natten som varit var den första natten jag sovit bra på länge och kunnat andas med näsan ..... Inte en enda Alvedon på hela dagen ens,Wow! trodde jag hade blivit beroende... men icke. Nu väntar en sårig vit näsa på att få lite färg bara... men som det ser ut kommer det vara dåligt väder några dagar till:-( Fyyyy!
Vi har tydligen otur! Regn stort sett hela dagen och det har inte regnat på mer än en månad här i Phuket.. Varmt är det/ runt 30 +.
Världen e liten. En av Janes bästa kompisar från hennes klass är också här, samma hotell så för dom spelar vädret mindre roll. Idag blev det massage vid stranden. Vi tog sen en tuktuk till en marknad i närheten och sedan middag o.minidisco:-)





Dagens middag! Alltså bilden nedanför... inte ovanför- den är tagen på marknaden och där stank det inget vidare .... men lite roligt krams köpte vi med oss hem:-)!

I dag har jag även tagit mitt första glas vin vilket betyder att jag börjar bli frisk!! Jippi, det var på tiden!



Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar