söndag 24 februari 2013

kram från mig


Vi är på ett fantastiskt ställe! Varit vid stranden
Och ätit på en av de mysiga strandrestauranger idag. En av gästerna skrek rakt ut då det slingrade en lång smal orm under bordet ...

Vi har inte haft tur med vädret.. småregn både i går och idag. Min dunderförkylning håller i sig tyvärr så är så glad att vi inte åker hem efter bara en vecka!


Vårt rum med utsikt mot barnpoolen. Fin utsikt jag haft då jag legat inne och 'försökt' bli bra!
Lollo e en favorit här. Idag sång o dans på gräsmattan för de små...


Nu vill jag också bli pigg och börja njuta av min semester!!!




1 kommentar:

  1. Följer Din blogg varje dag. Krya på Dig snarast möjligt. Njut även om det är mulet. Här i södra Sverige är det snöslask och nollgradigt. Var är våren ?????????
    KRAM/E

    SvaraRadera