måndag 11 februari 2013

Igår och massa annat "skräp...":-)


En ny dag och dessutom Måndag med stort M, Härligt !!

Och en rolig nyhet ..



Det gjorde sig själv igår i alla fall, Julia vaknade och var ledsen eftersom det var ett "j-la" liv här hemma. Har man inte själv barn finns inte samma "tankar"... -att inte klappa sina händer "det högsta man kan" och samtidigt skrika ?.... vuxna karlar utan barn, hmmmm! Fy vilken jobbig målgrupp:- .....
Jag kröp ner med henne och somnade och vet inget mera:-)

I dag har jag massa att fixa med! Thailand (har även tränat lite på morgonen) -min förhoppning e att få bort en del gropar i låren innan vi åker, kan man få bort de på mindre än två veckor.....?) Inte om man inte försöker i alla fall, Haha



Skola, sommarkläder, Planera lite inför kvällen då min studiegrupp ska ses och det är min tur att vara mötesordförande vilket innebär att planera dagens program och jag tänkte hittar på en avslappningsövning också ... "En skön början på veckan"

Ses senare!
xxx



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar