tisdag 19 februari 2013

Gud


Sov Gott min vän!
Jane har äntligen blivit lite bättre efter 7 dagar med hög feber (fy, lite läskigt!)  Febern i kväll 37,4 och hon är den enda som har under 38 i denna familj just nu ,,,,


Det drar ihop sig för resa och idag gick det så långt att jag ringde VISA och frågade vad som gällde om man bokar av då vi betalade vår Thailandsresa med Visa-kort. Så i värsta fall får vi avboka och åka i påsk istället:-( ....

Min kropp värker så jag måste som alla andra gå och lägga mig!


"När man är frisk har man massa önskningar, när man är sjuk har man bara en!"

Ikväll ska jag nog till och med be till Gud ...... Det var länge sen!









6 kommentarer:

  1. Jag tror att Gud hör dej, du som är så god själv! Önskar ni alla är piggare imorron och kan åka iväg. Tack för din fina blogg som jag följer varje dag. Kramar från mej.

    SvaraRadera
  2. Hej,
    jag möter dig nästan varje dag, men har inte vågat hejja då jag inte vet om du känner igen mig eller inte.
    Vi umgick ju inte på det sättet, men hade några gemensamma kompisar. Ah well, nästa gång säger jag nog hej iallafall.
    Hälsningar från (en gammal hudikbo) Jessica Landin fd Mattsson.
    J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jessica! Klart du MÅSTE heja nästa ggr! Roligt, jag känner igen namnet Jessica Mattsson (umgicks med Camilla?) men kan inte komma på ett ansikte, men det beror nog på att jag är smått förvirrad ..... ! KraamK

      Radera
  3. Hoppas alla blir bra och att ni får åka iväg. Har man väntat och längtat känns det ledsamt om det inte blir som planerat. Tänker på er! kram

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja, idag har jag varit ledsen och orkeslös. MEN i morgon är en annan dag! Vi hoppas .... Kraam o SovGott

    SvaraRadera