fredag 1 februari 2013

Godis och Träning...


Hej min vän!
Vill inte gå in när solen skiner så härligt som den gör idag! Känns nästan som våren är på väg ... Snön har smällt bort och det håller sig på någon plussgrad.
Efter lämning tog vi bilen ut till Ingarö på ett kort möte om vår stuga. Passade på att ta min stående frukost (smoothy) i bilen ut ....

Måste bara få visa dig nåt gulligt som jag möttes av på förskolan. En stark fråga och ett självklart svar som alltid:-)





Där "ute" på landet var det fortfarande massa snö när vi kom dit. Bara en halvtimme bort och sådan stor skillnad:-) ..






Tillbaka i stan träffade jag min vän Petra för en lunch /kaffe. Det är hon som har hand om MAMMAENVENTET  på torsdag så om du inte anmält dig och vill gå så anmäl dig idag! Bland annat kommer Louise Hallin tala om föräldraskap och parrelationen under småbarnsåren. Hon delar med sig av sina bästa tips och ger vägledning om hur man skapar varaktiga relationer. Och vem behöver inte dom tipsen .......?!



Snart dyker D-flex upp här igen så jag måste skynda att äta upp min goda hemmagjorda bulle innan... Träning hinner jag inte med idag (heller...) men nästa vecka kanske :-) Han ska ha med sig ett team eftersom de ska ta bilder till D-Flex nya bok som kommer ut inom kort:-) Spännande!

Snart ska barnen redan hämtas, vad fort det går! I dag sprang jag in på en godis-kiosk vid Hötorget och köpte "fredagsmys" till barnen. Tänkte det kunde vara roligt med lite variation. Det blir lätt samma varje helg. Detta blir säkert uppskattat !!




Vi ses senare, Stor KRam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar