tisdag 19 februari 2013

Det tar tid att bli frisk ...


Jag brukar alltid tro att allt ordnar sig och rycka lite på axlarna, men nu börjar jag bli lite smått orolig. Känns som det är 50/50 att vi kommer iväg på vår efterlängtade resa:-( Halva styrkan e fortfarande dålig och jag har ont i hela kroppen (naiv som jag är tror jag självklart att det är träningsvärk...) Vägrar tro något annat!
Ett bra nummer när man vill ha snabb och bra rådgivning angående barn är: 08-320100 , hit kan man ringa även om man inte bor i Stockholm och vill ha lite råd och vägledning angående sjuka barn. Detta nummer ligger självklart som en kontakt i min mobil!

Det är massa barn och vuxna som drabbats av influensan nu. Inte ovanligt med hög feber i en vecka....



Kvällens föräldramöte på dagis får jag hoppa över .... tvätten växer,  packningen har jag ingen koll på längre och apotekspåsen vi skulle ha med oss är halv tom ......

Nu kan det verkligen bara bli bättre!




Kraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar