onsdag 6 februari 2013

Awa och fotboll ,,,,


Mycket fotboll blir det,,,,,

Tog en promenad till och från skolan .... alltid något. 40 minuter är bättre än inget !! Denna satt utanför klassrummet. Gulligt!
Borde även "göras" en på varje arbetsplats. Hur är en god och snäll kollega .... ?



Har suttit rätt länge hos frissan med Jane. Hon är så glad att hon för första gången i sitt liv ha "nästan" rakt hår. Inga flätor utan bara sitt egna hår, skönt! Mitt lilla hjärta! Jag säger att jag önskar ha lockar i håret (har spikrakt hår) och hon vill inte ha lockar. Så kommer det vara genom hela livet. Man vill ha det man inte har........  var nöjd istället att du HAR hår! Finns faktiskt många som faktiskt inte får behålla sitt hår.
Är man låång vill man vara kortare, är man koooort vill man vara längre! Är man blond vill man vara mörk, är man mörk vill man vara blond.... Är man singel vill man ha någon och har man någon vill man "ibland" vara singel:-) Livet e hårt! Jag brukar tänka: Gud vad tacksam man ska vara att just JAG får finnas till ....
Jag är numera till och med nöjd med ALLT! Det får man inte säga eller vara .... men så är det! I alla fall ibland:-) hihi


Första hon sa: Nu e jag inte likt Awa längre:-) men det gör inget. Jag tycker att jag är så fin! Sötnos ..
 Och det viktigaste av allt, "insidan" är ännu finare!



Stor KRaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar