måndag 11 februari 2013

Alla var nöjda och nya klänningar ...


Kom nyss hem efter ett par timmar med bästa kollegorna som läser samma utbildning som mig. Vilken tur att jag började just denna utbildning. Jag har till och med fått nya vänner, härlig!
Kicki och jag körde möss-stilen:-) och drack båda ett glas rött.. Perfekt samtidigt som hjärnan arbetar! Det gick bra och vi kände oss alla nöjda när vi lämnade hotellet vid Slussen ..


Siv och Eva var självklarrt på plats så vi saknade endast Ankie Åhlund från vårt "gäng", men nästa ggr så.. och vet ni? Vi kommer åka till Spanien i Maj på kurs! En fin kursgård där 60 personer från vår utbildning Stress & Friskvårdårdsterapeut kommer följa med, ska bli såå himla roligt!




Måste även få visa dig vad jag köpte idag till mina små troll: som haft uppvisning på eftermiddagen  med allt från bikini, sommarklänningar och shorts. Alla börjar se fram emot värmen !!!




Sov gott så syns vi i morgon hoppas jag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar