torsdag 10 januari 2013

Tack !!



Jag har aldrig varit riktigt kompis med "Sam" som jag tidigare också berättat,  alla säger att "man ska ha" Iphone som är enklare osv. Bilderna tycker jag själv blir mycket bättre med min Samsung och idag kom vi faktiskt varann närmare:-) Äntligen! Med lite hjälp så klart men ändå .... Nu funkar Wi-Fi och mycket mera som tidigare krånglat ...
Här på Kunsgatan satt den smartaste kille jag någonsin träffat: Han knappade, berättade och visade och jag förstod i alla fall nästan hälften vad han sa och inte skulle han ha en enda krona heller ... Ovanligt! Stort Tack. Så vill du ha hjälp med din Samsung, GÅ HIT!! Jag börjar till och med gilla Sam riktigt mycket ....



Här hemma har det varit full fart! Barnen har hoppat, dansat och lekt kull på rullskridskor..?? Båda somnade nog därför utan problem klockan 8.



Så nu är det min tur, få se vad jag hittar på: kanske besöka en bar ...... eller besöka sängen :-) Du kan säkert ana vad jag väljer, hihi


Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar