måndag 28 januari 2013

Solbrillor och räkmacka ....



Det är inte ofta jag går runt på stan och kikar... I dag gick jag och mamma runt på Fältöversten. De har verkligen alla typ av affärer. Vi unnade oss en räkmacka och en semla:-)! MUMS! Och absolut inget dåligt samvete efteråt. Varför ska man ha det? När det är så fruktansvärt gott!

Jag hittade en snygg sjal och ett par solbrillor .... (älskar att köpa solglasögon) Vi åker ju snart till Thailand om jag glömt att berätta det innan:-)
Gillar att ha något på huvudet, och håret slipper ju torka ut helt.


Frågan är bara om jag kommer få he detta för mig själv .... Man vet aldrig! Det är fler som vill ha :-)




Kvällen består av konståkning, mat och inslagning av presenter! I morgon fyller en tjej 8 år och klart vi ska fira!

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar