fredag 11 januari 2013

Snö och Sol ...



I natt har jag haft ett ben i min mage typ hela tiden, så fort jag försökt flytta bort dom har de kommit tillbaka.... Julia kommer fortfarande över mitt i natten med både kudde, snuttefilt, ibland en stor vit panda i handen och vill krypa ner. Jag tycker det e mysigt, men inte när hon sparkas hela tiden....
Ute yr det vitt i luften och det är faktiskt lite blåsigt!


Jag har solat och blivit lite skrynkligare:-) en gång till ska jag gå. Två gånger räcker!! Mot min vilja ... men jag mår så mycket bättre att inte vara kritvit och jag gör det för min egen skull !!

Ska iväg och kika på Stadium som jag vet har dunderREA. Ska köpa ett par skor till Janes idrott. Hennes fötter växer så det knakar ...  Och så passande fyller hon år om två veckor så det är en toppen present!

Ses sen, Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar