onsdag 23 januari 2013

MAMMAEVENT och Apoteket ,,,,


Den här kalla, friska morgonen började bra! Barnen på toppenhumör. Tänk att allt går så mycket smidigare då .....!
Efter lämning träffade jag min vän Paula för en frukost (länge sedan vi sågs) på Mocco som ligger väldigt nära vårt hem:-) på ont och gått .....


Sedan lite förberedelse inför vår Thailand resa. Jag äääälskar att handla på Apoteket, det enda jag inte gillar är att det alltid blir så dyrt!!


Fattas säker massa saker ändå .... Det viktigaste känns ändå som jag fått med. Solskyddsfaktor och öronproppar:-) hihi




Jag måste även passa på att tipsa dig om ett MAMMAEVENT den 7/2 klockan 18.00! Du kan läsa mera HÄR och även anmäla dig! Jag kommer självklart att gå!!



Kraam så länge


1 kommentar:

  1. Åh härligt med Thailand, ni kommer få det såååå bra. Vädret var toppen där förra v. Hoppas du mår bra, massa kramar

    SvaraRadera