måndag 14 januari 2013

Hur f:n ...



Var jag än "kikar in" så tränar människor och är så fantastiskt duktiga! Man ser och hör aldrig dom som inte tränar ..... 
Plötsligt dök D-Flex upp här hemma. Det var inte mig han skulle träna. Annars vet jag att han är en av Sveriges bästa personliga tränare! Han kommer dessutom snart ut med en bok:-) Skoj !!


Då slog det mig: HUR f:n kan jag må så bra utan att träna ??? Jag ska fundera lite på den ....Jag älskar i alla fall min kropp, (den är stark och frisk och min mage tål allt) Det ska man inte ta för givet!

En god smoothy är i alla fall ett måste varje dag! Denna bestod av en banan, ett äpple, yoghurt, frysta hallon och blåbär, MUMS! Perfekt när man sitter och pluggar.


Nu ska jag iväg på skolan och hämta Jane. Sedan ska vi hämta upp en kompis till henne på en annan skola och därefter blir det dagishämtning:-) Älskar att ha TID att vara med barnen! Stora tjejerna ska iväg på konståkning efter de fått stuvade makaroner och köttbullar, och vi "små tjejer" ska väl mysa framför Madicken :-) hihi
Senare ska jag iväg och och ha lite skolarbete med några tjejer ifrån min härliga utbildning;-) Skoj!


Kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar