onsdag 16 januari 2013

Gick bra och Love Forever



Nu behöver jag inte hit och ta sprutor fler gånger då jag åker utomlands. Jag har skydd hela livet:-) Gula Febern, Hepatit A, B & allt vad det nu heter ... Skönt!
Det gick bra, men gjorde ont .... jag låg ner och efteråt fick jag vatten så jag inte skulle ramla ihop när jag reste mig... Hjärnan förstår ju inte inte, så jag låg och sa i onödan: -Jag är inte rädd .....




I morgon drar Forex mässan igång i Älvsjö. Jag och några till kommer visa kläder från "klädmärket " LOVE FOREVER"  Kom gärna förbi: Monter A39:10.
Här massa snygga kläder ifrån just Love Forever (vilket härligt namn:-)!

              Annika Ljungberg, Ankie Bagger och Terece Almering som alla kommer finnas på plats!


                                               (Denna kommer jag ta med till Thailand så klart!)



Nu väntar läxläsning, saga och sova. Ses i morgon!


1 kommentar:

  1. Youг way of telling the whоlе thing in
    this article іѕ іn fact good,
    еvery οnе can easіly
    understand іt, Thаnκѕ а lоt.


    Tаkе a loοk аt my ωеb page why bbw

    SvaraRadera