måndag 7 januari 2013

Cerat ,,,



Vi har tittat på Modig, en lite läskig men ändå fin film från 7 år. Vi har hunnit skriva dagbok till skolan och bara tagit det lugnt och läst ut "Alva på rymmen"som var en bra bok som dök upp i en av julklapparna..


Nu är hela familjen samlad igen och det känns bra! I morgon börjar skolan och jag har massa att göra. Jag ligger verkligen efter i mitt plugg, men nu känner jag mig inspererad att sätta fart igen. Sedan gäller det att bli "lite" nyttig/nyttigare igen, ifall det blir några mässor och visningar i Januari/Februari ... man vet aldrig!
Onsdag såg jag presis att det är dax att vara rastvakt igen på skolan. Därefter har jag lovat skridskor, hmm ...

Har tänkt visa detta helt fantastiska läppcerat länge men inte blivit av.  Jag vet inte var jag fått det ifrån , men kan varmt rekommendera det om du springer på ett nån gång....


Ha en bra Måndag kväll1

1 kommentar:

  1. Jag vet, det ceratet är jätte bra! Vi fick det i nån goodiebag :-)

    Kram!

    SvaraRadera