onsdag 23 januari 2013

8 år ..


Tjejerna har engelska på Onsdagar och medan sitter jag och myser framför datorn. Googlar på olika bloggar, kollar på Facebook, spanar in Thailand & pluggar lite samtidigt..... Plötsligt sitter jag här med ett leende på läpparna! Hur kom jag hit?! De bara dök upp? Du bara måste kika på DETTA !!!! Helt fantastiskt vilka vänner jag har!  



Kvällen blir lugn! Snart helg IGEN, det är inte sant! Vi laddar för kalas (Jane fyller 8 år) och ska ha kalas till helgen... 8 år, jag fattar INGENTING! Dessa bilder känns som igår .....






             Du är mitt allt! Vilken tur man kan ha som fått friska barn! Jag glömmer tyvärr ofta bort det....                              



     
Oj, bara 10 minuter kvar ............ !

2 kommentarer:

  1. Hej! Såg att ni åker till Sunwing bangtao snart. När åker ni? Jag och min familj åker dit 2 mars och stannar 2 veckor. Har ni bott där tidigare? Det blir andra gången för oss :) Mvh Emelie

    lillaliv.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emelie! Vi kikade på massa olika hotell i Phuket. Maila mig gärna på isolle@home.se så svarar jag dig där istället om det är Ok. Känns som alla detaljer känns lite för mycket att skriva här... Stor Kram K

      Radera