onsdag 5 december 2012

Tv och pulka


En härlig vinterdag tycker jag!! Jag gillar verkligen vintern när den är som idag! Endast några minusgrader och alldeles vitt ute, snön yr och man känner sig glad när det äntligen är ljusare ute!



Tänk att kunna ta pulkan till förskolan mitt i Centrala Stockholm. I LIKE !! och Julia också ....


Bilarna är översnöade och många har säkert inte vinterdäck ens .... Såg ingen som plogade vägarna, så nu blir det nog kaos i trafiken i Stockholm igen. Både T-bana, bussar, bilar blir helt stående och fungerar inte. Lika varje vinter! Alldeles som det skulle vara något nytt att det kommer snö när det december!?



                                Men med rätt kläder, rätt inställning är det väl underbart vackert !!?



Hörde på förskolan att Julia var på Tv igår kväll ...... När vi var på Kolmården i sommar var Tv-Teamet på plats och filmade Johanna Toftby så linslusen Julia höll sig väl framme:-) .. Här några av oss som var på plats den dagen! Filip, Molly, Ankie, Annika, Justin, Alban, Julia, Jag, Mattias och Jane. Vi fick se massa djur den dagen.








Nu ska jag ta hand om sjuklingen som får vara hemma även idag .....

Stor Kraaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar