fredag 14 december 2012

Ett tips !


En mysig dag med fullt av vänner som jag gillar. Började med att min vän Annika ringde och sa: Nu är jag här! Vi skulle ju ses nu .... Jag hade presis kommit hem från lämning på förskolan, hade glömt bort henne.... men vände självklart i dörren. En mysig fika med byte av julklapp :-)

Sedan en lunch med bästa fd kollegorna Lisse och Erik som jag saknar så mycket!


Direkt hem och hämta alla bakverk vi gjorde igår och på förskolan för att hämta upp Julia 13.30 och därefter till Janes skola och Fredagscafé som vi hade hand om idag ..... En lyckad bra grej som jag varmt kan rekomendera alla. Ett lätt sätt att tjäna pengar till klassen på skolan.




Vi sålde slut på allt. Saften tog slut och alla var nöjda med några tusen till klasskassan !! Vi är nu äntligen hemma, ätit, badat och ska kolla på julkalendern och ta ett glas vin :-) ....


Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar