lördag 17 november 2012

Snyggaste Ridhus jag sett !!


Jag har varit i många stall under min hästperiod men detta var det absolut snyggaste jag sett !!! Ett stall där man själv skulle vilja bo, ett 2000 kvm stort ridhus. Wow !!


 Julia, jag o fina Peter (bonde söker...) Kolla in stallet och alla detaljer vid boxarna. Och ännu finare i   verkligheten!


Snygg cd spelare ifall hästarna vill lyssna på lugn musik ...






Sen var det dax att gå in och fika och mysa. Här Peter, Ankie, Molly ....  Nästa gång tar vi med ridkläder för då blir det en ridtur också!

5 kommentarer:

  1. Men guuud så fint! Hur kunde du hamna där? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har varit där innan med eftersom jag känner Peter. Men nu har han presis byggt ett helt nytt stall/ridhus och på "loftet" ska bli ett café, restaurang och läktare... Så himla snyggt! Tänkte kanske längre fram (efter att ha pratat med Peter så klart) dra ihop ca 10 hästintresserade tjejer för att åka dit ett par dagar, sova kvar och vara där med alla hans tävlingshästar som ett litet läger, Du känner säkert flera ...Kraam

      Radera
  2. Men då hoppas jag att du tar med mig !!!kram på`re kusse !!! //Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Visst vore det mysigt? Du känner ju också massa hästfolk som säkert skulle villa hänga med!? Stor Kram så ses vi i Jul !!!!!

      Radera
  3. Låter toppen Kin, ska bli kul att ses till jul. kramen

    SvaraRadera