söndag 25 november 2012

Slut ,,



Ni kommer väl ihåg dessa som jag bloggade om för någon månad sedan: Nigeras ambassadör Benedict Onochie Amobi tillsammans med sin fru Sheila Enuoma Amobi.
Vi träffades på Grill för att äta. Förstår varför stället heter just Grill. Det grillas på plats. Man berättar vad och hur man vill ha det,  Allt du kan tänka dig!



Inga armbågar på bordet och rak i ryggen ... :-) Skämt o sido, De är supertrevliga och så vanliga (hur man nu e vanlig???) jag vet inte ... 
Jag tycker att jag e vanlig, medan du tycker säkert att DU är vanlig. Dom tycker dom e rätt vanlig, så det beror nog på vem man frågar,,,
En vanlig men lite "annorlunda" frågar jag fått rätt ofta är:
- Hur är hon / han egentligen ??  Vad svarar man på det ?? 
- Vadå egentligen ?






Ett ställe jag absolut kommer äta och dricka flera gånger !!! Så häftigt inrett, olika sektioner i olika stilar. Trevlig personal och god mat, vad mer kan man önska!?
Denna var ovanför oss... 





Snart slut på ännu en vecka.....  I morgon är det måndag, jag älskar måndagar! Vet inte varför .... 
Kraam

2 kommentarer:

  1. Härligt :)
    Ja vem är vanlig? Alla är väl "vanliga" :) Mer eller mindre iaf :)
    Men sötaste.. är det en "grön" väska som jag skymtar?? Eller ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hi Hi, Du ser alldeles rätt, det var premiär för den "underbara härliga gröna" just denna kväll:-) Stor KRaam

    SvaraRadera