tisdag 20 november 2012

Odd Molly, UGG, Love Forever .....


Nu e "tanten" i farten på allvar igen:-)  Huvudvärken har släppt (GUD så skönt att inte ha sprängande huvudvärk) Det tänker man inte på....
Och lite förkylning och svid i ögonen stoppar inte den här kackerlackan:-)

I dag blir det mycket läsning. I morgon ska vi träffas och arbeta med en Studiegruppsuppgift..

Det har varit mycket annat så jag ligger lite efter men jag hoppas efter dagen känna mig redo:-)


Och DU, jag bara måste få visa en helt ny shop där du enkelt kan gå in och beställa kläder, väskor, smycken och skor. Märken som Odd Molly, UGG, LoveForever och många många fler. Perfekt om du inte "kan" ta dig till Söder här i Stockholm. Läste att över hälften av alla julklappar handlar vi idag via nätet. Smidigt, spar tid, slipper stressig miljö och det allra bästa med just denna shop: Eftersom den är under uppbyggnad kommer det vara 20-50% rabatt !! Den är fortfarande inte helt klar så håll gärna utkik några dagar framöver också, det ska jag!

                                                           www.idyllinterior.se





Nu kör vi, hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar