onsdag 14 november 2012

Fotboll & Pizza



Jag börjar känna av lite stress och oro inför imorgon .... Jag vet fortfarande inte vad jag ska bjuda på.

Provade en enkel hemma pizza som kanske skulle vara något. Men inte så god som jag hoppats på. Ändå tog jag på allt möjligt för att få lite olika smaker

Tomatsås, Ost, Skinka, salami på en del och oliver på "min del" .... Stekte lite kyckling och lade på också! Röd lök glömde jag bort ....



                                     Så här såg den ut när den var klar, ser rätt god ut tycker jag!


Det ska bli en liten överaskning här hemma nämligen i morgon. Meningen var att vi skulle ha "mamma-drink" (alla föräldra-mammor som har barn i 1:an) men samtidigt hade jag bokat in en vän att ha ett party här hemma hos oss med helt andra vänner. Samma dag och samma tid, hmmmm ... Då får man göra det bästa av situationen!
Och har jag glömt att bjuda någon så är du självklart välkommen!
Så det blir nog ett rätt stort gäng tjejer :-) Vet inte riktigt antal än, men blir säkert minst 25 personer.

Nu till dagen ... lätt att glömma bort den:-)
Jag ska träffa en kompis som jag inte sett på ett bra tag. Hon bor i Hudiksvall men är här några dagar. Ska bli mysigt!
Sen blir det kanske till och med lite fotboll... Hihi

Stor Kram



2 kommentarer:

  1. Hej vännen, allt bra m er? Gott m Pizza, jag gillar hemmagjord pizza :) Hur går d i plugget? Ses vi nåt snart? Lörd kanske? we R Family eventet? Hoppas alt e bra, kram kram Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lina! Här är full fart som alltid ... Hinner knappt plugga:-) men som tur är så tycker jag det är skoj så jag VILL verkligen läsa! Jag har nog missat Lördag tyvärr så det blir inget för oss;-( men hoppas vi ses nåt snart ändå:-) Kraam

      Radera