fredag 19 oktober 2012

Nostalgi



Det är fredag och det regnar fortfarande. När jag var liten sa vi att änglarna hade blåskatarr ...

Här kommer några av mina absolut favoriter. Oj, vad många man hade, olika motiv, bytte med varandra. En lugn härlig tid:-)


                                                   Här de jag väl kommer ihåg jag inte ville byta bort ...




Här lite större som passade perfekt även att lägga i boken på den sida man var då man läste, precis som ett bokmärke:-)
                                                                                
                                                                      Älskade dessa fina färger ,,,,





Det är fredag och det fick jag upplysning om hela vägen till förskolan .... Nu e det fredagsmyyys:-)

Det är även fredag här vilket innebär någon form av skönhetstips: Ansiktsspray
Ren, närande uppfräschning för huden. Vitaminspray är ett enkelt sätt för dig att ge din hud en uppfräschning. De är lätta och fulladdade med vitaminer för att ge törstande hud en återfuktande vitaminkick. Spraya efter rengöring och innan applicering av fuktlotion. Du kan även spraya under dagen för att ge din hud en uppfräschning. Formulan är fettfri och passar alla hudtyper. Den stramar upp porerna och återfuktar huden...






Vi ses senare




2 kommentarer:

  1. Lycka till m utb nästa v, vad kul :) Jag minns oxå bokmärksbytet....hi hi hi.....så 80-tal ;) Ha en mysig helg, kram

    SvaraRadera
  2. Tack Snälla Du, nu är det nära ... I morgon kväll vet vi´ !! Kraam

    SvaraRadera