lördag 27 oktober 2012

Liiiiitet kalas


Haft en mysig dag och kväll i trevligt sällskap och då får man verkligen passa på ...!

Mina föräldrar kom hem sent igår till oss efter två veckor i Tunisien. Och idag har vi haft ett liiiiitet kalas med lite mys o tårta och även ett glas champagne blev det:-) De sista gick nästan nyss hem:-)





Jag fick många fina presenter och en väldigt efterlängtad sak var ju just denna !!! Oj så jag har saknat sedan min andra gått sönder. Hur kan man klara sig utan!!?


Av min bästa familj fick jag en ny dator (bild visade jag igår...) idag lyckas jag till och med lägga in några fler bilder. Så det går åt rätt håll. OJ vilken skillnad, vad snabbt allt går. Bara att skriva, hitta bilder och få upp en sida på internet. Jag kommer få så mycket tid över om det plötsligt ska gå så här fort att blogga:-)
En helt lagomt stor dator som inte ens lägger av så fort sladden åker ur den och alla bokstäver och siffror sitter på sin plats. Härligt!!


Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar