tisdag 9 oktober 2012

Lager på lager .......


Idag åkte min varmaste jacka fram, Jag verkligen hatar att frysa!! Jane får också börja ha sin varma skid/vinterjacka. Det här med "lager på lager" funkar inte! Det är alltid något som glömts eller tappats bort. Bättre med en tröja och sen att komma ihåg bara jacka brukar funka bättre .....

Jag har haft lite lyx idag. Fixade till mina händer.... och medans han höll på läste jag tidningar så jag känner mig väl uppdaterad i både mode, hår, kändisar o allt vad det nu var!





Visst, ytligt! Jag kan vara väldig ytlig ibland på ytan (men alldeles för sällan:-) !! Jag ska skärpa mig ... har jag sagt många gånger men den prion kommer inte högst upp på listan! Jag "borde" och vill ha en snygg, ny glittrig svart topp jag sett på stan. Kanske jag ska passa på idag på min ytliga dag...HiHi Eller ska jag vänta på min födelsedag!? Hmmm .... Det är ju premiär till helgen så den skulle sitta fint då!

I dag vill mina naglar och jag ha en lugn, snäll hämtning på förskolan. Det är inte en jag ska hämta, utan tre.... Jag ska ta hem Alexis några timmar eftersom hans mamma o pappa jobbar länge (min gudson så det är bara skoj) och Julias bästa kompis har länge velat följa oss hem så det är ju hennes bästa kompis så det är bara skoj ... Så det blir "barn" kväll ikväll!

Kraam










2 kommentarer:

  1. Du är helt otrolig. Du och ert hem är verkligen öppet för alla kompisar, hela tiden! Du har ett stort hjärta <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gullig du är!! Tack, söta! Kraam

      Radera