tisdag 23 oktober 2012

Klänning


Det är mycket att ordna med som klassförälder. Har just avslutat ett telefonsamtal med Ismet som e vaktmästare som jag ska träffa i morgon för att gå igenom skolans säkerhet med lås, larm mm. Vi ska ha klassmiddag på torsdag vilket innebär massa planering med vinlotteri, mat, dryck, kök, städ, aktivitet, servetter, ljus, och mycket mycket mera:-)

Skulle iväg idag och köpa strumpbyxor och vantar till barnen (som det känns som man köper rätt ofta men aldrig har..?)

Hittade två fina klänningar jag inte kunde låta bli att köpa! Till barnen så klart. Jag går alltid till barnavdelningen först och där brukar jag bli kvar ,,,,


Nu ska jag fixa lite mat till Julia och hennes dagiskompis Nell, vet bara inte vad ........

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar