torsdag 4 oktober 2012

En lyckad kväll !!



Mysigt att gå bort på kvällen, men ännu mysigare att komma hem:-) Nu sitter jag här i min rosa mysdress och kollar mitt nya favoritprogram på 7an utan den minsta skymten av en lock i mitt spikraka hår, så det var nog lite onödigt de där med rullarna:-) .....
En sista kanelbulle med kall mjölk, finns det något godare!!?



En mysig kväll blev det med mingel och supergoda små snittar och champagne! Många vänner var så klart på plats. Superduktiga Karoline är nu igång! Jag önskar henne all lycka. Hennes kläder är inte bara stilrena och fina utan även i bästa kvalitet och allt är genomtänkt i minsta detalj vad gäller både miljö och känsla, Bra gjort!!!






Jag, Annelie (Inreda.com), Annika och Huvudpersonen Karoline (jag antar att fotografen vill vara anonym...)

Kraam









2 kommentarer:

  1. Tack underbart härliga Kin, tack för ditt inlägg och för att du kom och förgyllde tillställningen!!! Stor KRAAAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Karoline för att jag FICK komma!! Stor Kraam och ännu större Lycka Till!!

      Radera