onsdag 17 oktober 2012

Camilla Henemark


Tyvärr säljer löpsedel och första sidan av en tidning stående i hyllan. Efter en liknelse vid ett övergångsställe med att först kika till vänster och sedan höger (ingen där) köpte jag den!



Jag har slutat att bli förvånad över saker så jag blev inte förvånad.... men illa berörd, och smått äcklad! Vem faaan bryr sig över hur Frank Anderssons snorre ser ut?? Som "du" så detaljerat berättar om..? Många av de nämnda hade säkert flickvänner/fruar då och många visste säkert om det men att bli uthängd, och att folk pratar, tycker, barn, spekulerar OCH det värsta "tycker synd om",  Jag tänker inte sponsra och köpa boken!!


Det blir en tidig kväll. I morgon bitti väntar möte på skolan (igen...) och sedan iväg på Mama Mia Efter dagis ska Julia ta med en kompis hem och Jane ska ta med en kompis från skolan så jag ska hem och "ladda" ,,,,,,
Så efter Carina Berg så väntar sängen!

                                                 Här Carina med mina sötnosar som sover sedan länge .....

Stor Kraaaam







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar