torsdag 4 oktober 2012

Bullar och Lidingö



Jag hämtade lite tidigare idag eftersom jag ville hem och äta bullar med barnen innan jag ska iväg  ... Hela förskolan hade bakat så alla barn fick ta hem en varsin till hela familjen så bullarna jag köpt har vi kvar ... (eller går dom åt också) :-) Jane har ätit fyra bullar idag och det kan man väl få en dag som denna!


Det tog ändå sin lilla tid eftersom det går väldigt sakta ibland och när vi väl var framme vid porten skulle ju nallen trycka in koden ....



Jag tror inte många märkte att jag hade rullar i håret, försökte dölja det med att ha paraplyet lååångt ner... (fast det slutat regna...)



Nu ska jag iväg till Lidingö på en liten invigningsfest:-)! Ska bli trevligt. Hör av mig senare med lite bilder, Kraam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar