torsdag 11 oktober 2012

Bilder på snygga kläder från Love Forever och Skolkök ...


Attans vad duktig jag blivit på Storkök helt plötsligt! Efter vårt skolmöte (vi är ju Klassföräldrar) i morse lärde jag mig hur hela skolköket funkar:-) Så nu ska bli storkok ....


Att vara klassföräldrar, skolrepresentanter och allt de nu heter på "vår" skola tar lite tid. Det är inte bara massa möten. Man ska även vara rastvakt, baka, ha julmarknad, pysselkvällar, föräldramiddagar (som vi planerade idag)vinlotteri, barnlotteri, mat mm. Vi har även mammaträffar  och pappaträffar ...... Jag kan inte förstå de som "hinner" jobba heltid, ha flera fler skolbarn, dagisbarn och samtidigt ha ett bra förhållande OCH må bra själv! Alla kämpar .....

Här kommer några bilder på de fina kläder jag köpte igår och allt kommer från Love Forever


                                      Snygg, vit partytopp /kort klänning som glittrar och glimmar:-)


En hel lång grön klänning utan axelband i super skön kvalitet! Kanske på en fin middag eller ett bröllop...


En annan stil som passar perfekt på Stureplan klockan 04.00. Så den blir nog liggande i garderoben eftersom jag aldrig är uppe så sent:-) men snygg är den, tycker jag !!



Två sommar tunikor jag kommer att bo i nästa sommar eller nästa ggr det är dax att åka utanför Sveriges gränser:-)



Glömde ta bild på min fina vita jacka så den får du se vid något annat tillfälle.
Det finns massa fina saker kvar så om du bor i Stockholm så åk T-banan till Ropsten (Uppgång Hjorthagen) gå höger ett kvarter och sedan ser du på höger sida Love Forever. Öppet både idag samt Lördag och Söndag! (Skynda fynda)



Nu ska jag be fotografen bjuda mig på lunch .......  hihi

Ses senare, KRaam







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar