fredag 12 oktober 2012

Bilder och snabb besök ....


Jo, var var vi ......

Det blev några timmar på mässan idag. Det var inte bara vi där om man säger så ..... OJ vad folk, köer och barnvagnar. Jag är så glad att jag inte hade varken vagn eller barn med idag:-)
Vi gick runt i alla montrar, fick massa saker från olika företag. (våtservetter, spel, strumpor, tvål, tandborstar, tidningar, vanish, balonger, amningsskydd.... ?! mm

En ny tidning har kommit: PAPPA. Roligt! Detta är en perfekt rolig helg för hela familjen. Det är både föreläsningar, massa skoj till barnen! Vi stötte även på några bekanta på mässan. Här Annika och Annelie som också var där. Och jag + Petra.
 
Petra är precis i startskedet över ett nytt projekt. Frågan är vilken inskolningsform passar dig och ditt barn bäst? Hur hanterar jag tårar vid lämning och mycket mycket mera. Du kan även gå in HÄR och läsa mera!! Så spännande!

                            
                               Här Annelie och jag och den blå vet jag inte namnet på .. hi hi
Det var mycket fina kläder till bra priser men jag köpte inget mera än en fin rosa mössa från NovaStar


Kvällen har vi haft snabbesök av mina föräldrar som åker utomlands ikväll och kom in och myste lite med barnen och åt middag med oss innan de åkte vidare till Arlanda



                                            Och självklart blev det massa dansuppvisningar !



Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar