lördag 6 oktober 2012

Anders Bagge .....


Blev verkligen förvånad när Anders Bagge och hans kör fick lämna Körslaget!! Trodde nästan det var Louise Hoffsten´s tur ... men livet är fyllt med överraskningar:-) Jag som hejade på Bagge! Hmm, då får Putte bli favorit från och med nu !


Vi har haft främmande av våra nära och kära vänner. Ätit, druckit lite vin och barnen har lekt kull, dansat och lekt som galningar ... tills de nästan somnade!





Skönt med vänner man bara "kan vara" med och inte ens "behöver" prata med fast man sitter i samma rum ... (förstå mig rätt)

                                                                          Söta Molly Filip och Maja 


Nu är det bara att krypa ner i sängen snart! Jag har lovat barnen en klubba i morgon fast det är söndag.... OM de sover längre än 8! Jag har inte köpt någon än för chansen är inte stor ....



Kram min vän så ses vi imorgon om du vill , det vill jag !!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar