söndag 9 september 2012

Undici fest igår med bilder:-)


Tjejerna har dansat eftersom det är söndag! Om jag säger såhär ...  jag dansar inte idag:-) Men hade en grymt rolig kväll igår! Som vanligt på Undici där man alltid träffar alla gamla vänner man inte sett på väldigt länge och vips är alla där. Roligt!! 

                                                    Här Snygga Anna Eriksson, Jag och Bästa Ankie Bagger.

                                        
 Här fina Tanja Fylking och Jessica Sögaard som båda var på bra humör och hungriga och törstiga ...
Jag & Runar
                            
                                                              Glada gubbar som också satt vid samma bord!

                  "lilla sportspegeln Fredrik och Gert Fylking" satt också vid vårt bord och tur var väl det..

                                                    Två fina vänner som jag gärna umgås med, dom e som jag... !!



Vårt bord kallades Barcelona men vi tog inte hem segern denna kväll. Jag tror det berodde på att vi inte fick veta vad priset var ....


I dag är inte den här bilden så rolig som vi tyckte igår .... då var den så rolig så vi skrattade så tårarna rann och magen värkte .....

I dag e en vanlig söndag igen och imorgon händer något roligt. Berättar senare
Stoor Kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar