fredag 28 september 2012

Snygga kläder och en sorgsen dag ....

  

Det blev inget med Julias hår igår ... hon ville inte och då vågade jag inte chansa när jag bestämt en tid då jag skulle iväg:-) Vi får göra det i lugn och ro i helgen i stället!
Det blev den allra enklaste håruppsättning man kan tänka sig. Jag älskar den eftersom man behöver varken tvätta eller kamma håret .... Jag kör lika idag:-)





Vi hade en mysig mingel stund tillsammans jag och min vän Ankie igår! Hon var så snygg i håret, fast jag blev först chockad!
Butiken vi var till heter Idyll Interiör. Och vill du kika in på deras hemsida kan du göra det HÄR !! Massa fin inredning, smycken och kläder. Här några favoriter som jag hittade....







Men enda jag handlade var en härlig strandklänning/tunika som passar perfekt nu i vinter:-) hi hi

 
Nu till något tråkigare:
I dag är en dag med blandade känslor. Vi kommer att ta bilen till Hudiksvall över dagen för att gå på en begravning:-(   Vi kommer sitta i bilen typ 6-7 timmar och åka nästan 70 mil, men det känns ändå rätt i hjärtat att vi gör det! Känns ändå något bättre när det är någon som fått levt ett långt liv och varit så pigg hela tiden. Vår närmaste fina, snälla, omtänksamma, glada, gamla granne i vår stuga har lämnat oss alla men jag är säker på att han har det bra just nu!
Född: 1924-05-02 Död: 2012-08-31

Vila i Frid!!  



1 kommentar: