söndag 16 september 2012

Restaurang & Expressen


Det är mysigt att gå på restaurang när barnen är lugna och sitter stilla:-) annars kan jag lika gärna äta hemma....


Söndagar försöker vi ta det lugnt "så gått det går". Dagen före ny krävande, ibland lite stressig vecka...
De får städa sina rum efter en helg med kaos och saker överallt. Förut har jag alltid gjort det för att jag trott jag var bättre på det??? Men så är det absolut inte och varför ska vi föräldrar göra det åt barnen?? Nej inte nu längre!! Se så fint.

                                  
                                                        Satt och läste Expressen idag och vad dök upp ....


Minisemester:-) Hi Hi


Ps. Mascaran var sådär... Gillar större, tjockare borstar och det får inte "klumpa" så en 6a av 10 möjliga.... så nästa gång blir det ingen Lóréal Lash 4D mascara för mig! Ds.

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar