fredag 14 september 2012

Renovering&Barnvakt ...


Nu ligger renovering närmast ... Efter en härlig sommar med sol och lite slarv på både det ena och det andra känns det som det vore dax att ta bort det gamla och liksom börja på nytt inför hösten:-)
Solen förskönar huden och vi känner oss fräschare men under huden sker något helt annat.. Pigmentcellerna arbetar för högtryck för att försöka skydda sig mot solens strålar. Så viktigt viktigt (har jag kommit på sen jag blev mogen ....) att använda solskyddsfaktor både på kroppen och ansiktet!



Ska skrubba hela mig!! Dusch peeling och ansiktsscrub kan behövas .... Köpt allt på Åhlens. Det står ju att man blir som en ny människa och huden ska stråla:-) Spännande det ska bli !
Berättar när jag ser resultat, mascaran har jag inte testat än...



Imorgon ska jag vara barnvakt:-)....

Kram och ha en bra fredag kväll


KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar