torsdag 27 september 2012

Örhängen


Det har blivit lite bra affärer idag och en snabbfika på Mocco med en god vän. En "mormor" köpte min rosa Didriksonjacka i strl 90 samt ett par fodrade gummistövlar i strl 24 som jag lade ut på Blocket igår. Jag tror Blocket ligger högre nu än Tradera. Vem vill vänta 10 dagar på regnskor när det regnar, eller en varm jacka när man behövde den typ igår .... Bra rubrik och fina bilder och med ett inte för högt pris så brukar det gå snabbt! Varför köpa nytt när det finns lika fina saker till halva priset OCH man vet ju att nästa år behövs nytt igen ....... Vi får även tänka  lite på miljön:-)!

Tänk imorgon är det helg igen! Jag hinner inte med livet .... Om man tänker tillbaka bara 5 år vad fort det gick, och tänk 5 år till .....  Då har jag en "tonåring", jobbar som stress- och arbetsterapeut och förhoppningsvis lever jag!

Min utbildning börjar om mindre än fyra veckor och sedan blir det plugga i ett år med tentor, praktik mm. Jag kommer dela med mig här så klart och jag hoppas vi kan hjälpas åt att stressa mindre:-)...


Nu till gårdagens kväll. Vi var på Undici klockan 19. Jag tycker det är mycket trevligare att gå ut mitt i veckan. Man kan i alla fall lura sig själv lite och göra även vardagarna lite roligare, varför vänta till helgen!
Vi satt och pratade, skrattade och träffade många människor. Goda campari drinkar med lite för lite plockmat..




                                                                          Gillar mina nya örhängen:




Kraam




1 kommentar:

  1. Fina bilder å tack för igår hoppas vi ses snart igen! Kramiz Liniz

    SvaraRadera