onsdag 19 september 2012

Onsdag


Varför det blev pytt i panna igår till middag vet jag inte.... Hittade ett paket i frysen och det tar bara 10 minuter så är det klart. På med rödbetor (ett måste) och KLART:-) Ingen favorit men helt ok för en regnig tisdag!

Brrr, Nu är det kallt ute!! Det blir till och med en tunn mössa på Julia idag som har utflykt hela dagen. Jag har nog alltid varit den första med att ta fram mössan :-) Våga börja!! Så vips så har alla, det är ju det där: Vem ska börja?? Lika med täckbyxor, vem ska börja? Man kikar på de andra barnen, vad har de på sig ?? Nehe, inte dax än.. Någon måste ju ta steget. Jag fryser lätt och har väl därför alltid klätt mina barn varmt .... lite för varmt i bland:-) Men som jag brukar säga: De har inte blivit något fel på varken dom eller mig för det ..... Hi Hi

Idag händer det mycket skoj. Ska snart träffa ? vid Åhlen´s City för att hämta några täck kläder jag köpt på Blocket ... Efter det väntar en lunch med min fina vän och före detta kollega Liselotte. Vi har inte träffats "igen" på länge så det blir mysigt! Sedan är det TVÅ skolmöten inbokade (vi e tydligen klassföräldrar i år) ...

Men innan dess hör jag självklart av mig igen!




Stor Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar