lördag 22 september 2012


Nu kan jag faktiskt skylla på min usla dator och nätuppkopplingen....  Jag har ingen aning om hur jag gjorde men plötsligt hade jag "lånat" ett nät av ett stort företag som sitter i samma hus som oss:-), jag skulle aldrig kunna göra om det ....

Haft en "hemma dag" med två olika besök. Mysigt! Först min vän Liselotte och hennes tjej Isa.


Senare kom en annan vän på besök. Annelie som också är från samma lilla by (Forsa) som mig. Vi gick inte i samma klass och umgicks inte mycket alls när vi båda bodde "där uppe" men nu sitter vi lite i samma båt och trivs i varandras sällskap så varför inte!? (Hennes två barn Max och Smilla var självklart med eftersom hennes man e ute på turné) Så hon e ofta ensam på helgerna :-) Vi åt mat och barnen lekte, badade och hade lördagsmys... Annelies blogg kan du läsa HÄR


Jane har även en kompis på besök som sover över. Så idag har det varit mycket lek och kompisar för både mig och "dom" .... !

Nu e huset lugnt, alla sover. Jag sitter och myser i min ensamhet med ett glas rött och godis som jag gömt undan....
I kväll blir jag uppe länge! Jag ska titta på tv, kolla blocket, läsa lite bloggar! Jag sov ju tidigt igår .....

Tack för idag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar