torsdag 20 september 2012

Mocco och strykning....


Ännu en kall morgon. Man lurar sig själv när man tittar ut och solen skiner och tror det räcker att sätta på sig en tröja och gå. Men FY vad det var kallt idag på väg till förskolan. Endast 11 grader!!!

På väg tillbaka ringde en vän så jag hamnade på Mocco för en "snabb latte" 39:- !!  Det kostar en lunch "hemma i Hudiksvall" (kanske inte riktigt men nästan....)
Utanför träffade jag även på superdrivna Johanna Engberg. Hon har en fin butik på Östermalm och mer om hennes snygga kläder och henne kan du läsa HÄR , Hennes kläder på bilden kommer självklart från hennes egna klädbutik ByEngberg Store, Värt ett besök!


        Tänk att jag valde bara en latte och det fanns allt detta att välja mellan, bra gjort där !!

Nu väntar strykning, högen växer alldeles för snabbt, och jag kan inte vänta längre nu och tro att någon annan ska göra det ..... Jag kan i och för sig tycka det är rätt kul att stryka när det är lagom mycket men när det är flera flera höga högar kan det kännas sådär .... förut strök jag verkligen allt! Handdukar, strumpor, sängkläder, underkläder. Tills jag fick barn nr.2 ! Nu stryker jag bara kläder ..

Hörs senare, Stor Kram xxx











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar