onsdag 5 september 2012

Lockigt hår och kloka ord ...

Godmorgon!
Inatt har jag inte sovit så bra av två anledningar.....  Här kommer en- sovit med "papiljotter" så idag är det lockigt .....
                                                              Två Alvedon och lite mascara senare ....

När jag vaknade hade jag ont i halsen ,,,, det var länge sen´nu! När jag var 18 opererade jag bort mina stoooora halsmandlar som jag kunde känna med min tunga... SÅ fort jag sov för lite, blev kall, stod bredvid någon som hade liiite ont i halsen så fick jag halsfluss (och 40 graders feber i flera dagar...) FY så jobbigt !!!
Sedan den dagen de "försvann" med en liten kniv i min hals och några  "helvetesveckor" som ofrivilligt även blev bantar veckor då jag gick ner 8 kg på 2v eftersom jag inte kunde äta något annat än piggelin.... (eller rättare sagt fick jag låta den rinna ner i halsen eftersom det inte gick att svälja och var tredje timme var det dax för en "supp" i rumpan" eftersom det inte fanns några andra alternativ!)
Ändå är jag SÅ tacksam att jag gjorde det! Jag har typ aldrig ont i halsen längre ... !
men nu har jag ont, men inte alls på samma sätt!!!

Så OM du funderar att ta bort dom "rackarns bollarna som ändå är ärriga och fyller NOLL funktion när de är så skadade så TA BORT DOM!" Ju yngre desto bättre. Sägs att barn klarar av det bättre eftersom de oftast kör med laser eller tar bort delar av dom. Mina skar de bort helt och jag blödde som en gris i munnen väldigt länge efteråt .....


         
                      Ett litet fint ordspråk jag hittade "på vägen"...  Stor Kram & gör det bästa av Dagen!!



1 kommentar:

  1. fina fina kin du blir bara vackrare och vackrare för varje år ser jag. roligt att få följa dig!kramen

    SvaraRadera