måndag 10 september 2012

"Jag hänger med ...." till Turkiet


Det är väldigt ovanligt eller rättare sagt, det händer aldrig att jag "hänger med" A på hans jobb. Många undrar varför inte hela familjen följer med på resor som kan vara allt från Köpenhamn, Cypern, Ukraina, Lettland, Ryssland, Tyskland. Svaret är väldigt enkelt:
Det är ofta långa resor, korta stunder och att sitta med två barn på ett hotellrum (de kan ju ändå inte vara uppe och kolla på pappa runt midnatt....) upp tidigt och iväg till flygplatsen igen. Visst låter det lyxigt!? Vi har haft det bättre hemma ....
Men nu har vi bestämt att jag följer med! (utan barn) .... ! Jag vet, det var på tiden? Men eftersom jag inte klarar mig utan mina barn så har jag valt att vara hemma med dom i stället ... Hi Hi och det har inte blivit något fel på varken mig eller dom för det.....!

Vi åker till Turkiet om två timmar!
Ovant att packa bara en väska åt sig själv.... Kommer väl åka ner våtservetter ändå i farten Ha Ha. Blir bara några dagar men ska bli härligt! Jag har köpt med mig hela tidningshyllan på 7Eleven och massa smågodis, jag ska ligga i en solstol och bara njuta av att "bara få vara"! Jag ska sova till 10 varje morgon och inte ha någon klocka på ringning och jag ska ha massa öronproppar med mig så jag inte hör när Alban kommer hem efter sitt gig vid 1, 2 eller kanske 3 ..... på natten!

Väder för Alanya/Antalya, Turkiet


32°C | °F
måntisonstors

KlartKlartKlartKlart






Vind: N – 2 m/s



Luftfuktighet: 12%35°22°34°22°32°19°29°20°


Återkommer senare, hoppas verkligen kunna skriva till dig "därifrån" 
Stor kram och hoppas du mår bra!! Jag mår mycket bättre idag !!!!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ha en mysig resa och passa på att njuta!

    När du kommer hem får vi boka in en träff!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Men gud så mysigt:) Hoppas du får en härlig resa!
    Kram Caroline

    SvaraRadera