lördag 8 september 2012

Godmorgon !!


Godmorgon!
Finns det något värre än när man vaknar och inte alls känner sig "färdig sövd.." och inte kan göra något åt det alls .. !?
Hela min kropp känner sig starkare och piggare! Inget ont i halsen längre, så skönt! Nu är det barnen som "snorar" lite, men vem gör inte det just nu känns det som. Alltid när det börjar bli kyligare och denna årstid blir de flesta barn och inte bara barn halv hängiga !? Klär vi inte på oss? eller varför blir det så här varje år när hösten kommer ....
Jag bjöd hit vänner på frukost i morse! Mysigt. Jag gillar att ha vänner runt mig. Skulle kunna bo tillsammans med massa människor och ha ett gemensamt kök (kanske...) Är jag normal?! Säkert inte,,,
Kan man vara FÖR social ??? Det kan man säkert, eftersom man kan vara "o"social ... Vad är bäst ?? Måste man välja, lagom är väl Svenskt mått bäst .... Men vad e lagom?! JAG vet inte och borde inte bry mig heller. NU kommer mina vänner så jag måste sluta,



Ses senare! Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar