söndag 30 september 2012

Godmorgon, Grattis och Seanfrika:-)


Godmorgon !!!



Idag finns massa att fira. Börjar självklart med min fina vän Ankie som fyller år idag, Hipp Hipp Hurra!!  Hon är dessutom utomlands just nu med min sambo ..... De jobbar ihop ibland så jag hoppas han sjunger för henne vid frukost:-) ....!


Vi firar även att det är Söndag, härligt! Älskar söndagar (också...) dels för vi fick en liiiiten sovmorgon (08.00) och att jag känner mig pigg, glad och barnen är lugna! Haft en bra natt, var lite orolig efter gårdagens strömavbrott då vi fick sitta i mörkret med massa ljus rätt länge innan jag var tvungen att ringa efter grannarna ....  Det funkade när vi har 02an på Off vilket innebär att vi inte har någon belysning i badrum o hall (måsta blivit något när barnen badade ?? och säkringen gick..) trodde ett tag att Janes kompis skulle vilja gå hem då hon tyckte det blev lite läskigt ....  men det gick bra och de somnade så bra ihop!

            I dag efter dansen ska Julias hår flätas igen. Jag tog ut flätorna igår, tvättade, kammade ...



.. medan hon fick titta på sin "numera favoritfilm" som hon bytt ut från Lotta på Bråkmakargatan till "Seanfrika" ....!? Lite mycket fula ord så det blir en del framspolningar ......




1 kommentar: