onsdag 12 september 2012

Bra show och i morgon drar vi hemåt igen ....


Showen gick bra med mycket folk som skrek och sjöng ....!?
Det blev inte alls en sen kväll. Vi skulle åka iväg 9.30 och innan dess upp och äta frukost .... så min sovmorgon sprack :-)



Vi åkte bil i två timmar och vägarna är ju inte de bästa så 6 mil tog oss 2 timmar:-) kul att se något annat än fina hotell när vi ändå är här ...



                     
                          Vi åkte och åkte och sedan dök det bara upp ett fint ställe helt plötsligt!




Så det har inte gått någon nöd på mig idag heller, vädret är verkligen perfekt! 30 grader och sol. Och  himmel vilken god mat det är här! Enda problemet för en med dåligt lokalsinne är att hitta tillbaka till sitt bord när man hämtar mera mat:-)...



I morgon bitti åker vi hem igen (oj vad fort livet går...) borde vi tänka på oftare medan vi kan !! Jag kommer vara värdens bästa mamma när jag kommer hem utvilad, glad, pigg och med massa energi och ha hur mycket tålamod som helst - i alla fall några dagar :-).... Hi Hi

Kraaam min vän Nu ska vi snart äta middag och sedan TROR jag att sängen & öronproppar väntar för min del ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar