måndag 6 augusti 2012

ZARA, massa att göra ....


Dagens outfit går i VITT .... Allt från Zara, hittade i min numera stökiga garderob ..... Vad mycket man har utan att veta om det..
Något jag skulle behöva inför hösten är att TÄNKA och PLANERA min garderob :
En bra, enkel "bas garderob"!!

Haft ett möte på morgonen, och barnen får för första gången denna sommar vara med sin barnflicka ... och OJ vad roligt det var när hon kom! De skulle gå på biblioteket och läsa böcker och låna lite böcker, köpa glass mm.
Vi måste fixa massa saker som man ligger efter med! Bland annat betala räkningar (några dagar för sent...) tvätta och stryka, ta vår sista fästingspruta (någon månad för sent...) köpa skor till dagis och skola börjar (oj vad fötterna växer på sommaren.... märks inte då det blivit en del "foppa topplor....")
Jag ska ringa om en utbildning jag förhoppningsvis ska gå i höst. Jag måste köpa nya badkläder till barnen (de har faktiskt slitit ut och blekts sönder dom som vi hade....) Badat SÅÅÅÅ mycket.

Hör av mig senare!
Stor Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar