onsdag 1 augusti 2012

Smart grej och Ingarö ..


Vår resa "hem" till Stockholm igår gick bra! Vi hade bokat tyst avdelning eftersom det inte fanns något annat..... men vi fick byta efter halva vägen och det kändes skönt. Slippa säga tyst varannan minut:-)

Väl framme på Ingarö klockan 20.30 hade våra främmande redan kommit. Mysigt! Jag gillar att ha folk runt mig.



Det blev ingen tid att skriva och sedan har allt rullat på. Min kära resväska som hängt med hela sommaren fram och tillbaka ligger ouppackad.. 
Fick en supersmart, rolig, användbar liten väska av Åsa och Patrik. Denna kommer jag smyga runt mycket med på sommaren med lite rosé gömd:-) Hi Hi



Solen finns någonstans bakom molnen.... inte så varma vindar. Barnen bryr sig inte och har badat. Men nu ska vi åka iväg till RUSTA!

Visar mina fynd senare:-)

Kraam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar